niedziela, 29 listopada 2015

hej :)

Hej co tam u was ? u mnie dobrze <3 rozdziały na blogach powinny pojawić się w przerwie świątecznej :*
A teraz chciałam was się spytać co wy myślicie o likwidacji gimnazjum ! Mi się to ani troche nie podoba ! Przeżyłam najlepsze lata w gimnazjum i moje rodzieństwo ma to ominąć !!!! Nie ! To głupota !!!!! Każdy cHciałby zmanę otoczenia poznać nowycH ludzie nauczycieli :) ja poznałam w gimnajum super ludzi i nie rzałuję :) Sądzię że ta ustawa nie przejdzie bo jak słucHam w radiu czy w tv to dużo ludzie i dzieci jest przeciwko likwidacji gimnazjów :) gimnazjum to najlepszy czas jaki może spotkać każdego !!! liceum także jest super :)
a wy co o tym myślicie ?
do zobaczenia <3

7 komentarzy:

  1. Mimo że, jestem już w 3. Gimnazjum, a w 1. i 2. gimbazy przeżyłam najgorsze chwile mojego życia, i chce jak najszybciej je skończyć jestem przeciwko likwidacji.
    Znowu kilka-kilkanaście milionów pójdzie na reformy programów edukacji, znowu będzie wielkie zamieszanie zanim to wszystko się ureguluje, i dużo nauczycieli straci pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :)
    Moim zdaniem to jest obłęd.... Ja uczęszczam do drugiej gimnazjum i się cieszę,nauczyciele są lepsi od tych z podstawówki,a co dopiero klasa,w której jestem...
    Mam nadzieję,że nie zrobią tego :)
    Zapraszam do mnie :*
    Czekam na rozdział ♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny rozdział Jesteś genialna �� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czekam na twoje nowe rozdziały mam nadzeje ze pojawia się w najbliższym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. KIEDY KOLEJNY ROZDZIAŁ? Jesteś serio WSPANIAŁA i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest wspaniały. Co prawda czytam jeszcze jedne o NAXI i wiesz tak troszeczke jest lepszy od twojego. Przepraszam jeśli cię w tej chwili uraziłam. Kiedy next
    ?????

    Twoja nowa fanka Asiaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty nie uraziłaś mnie :) to dla mnie motywacja :)

      Usuń