środa, 30 marca 2016

Obczajcie to :) kto jeszcze nie widział !

Ale bomba Tini doczekała się swojego własnego filmu ! Extra ! Coś słyszałam że mieli go zrobić ale od dłużeszgo czasu ta sprawa ucichła aż ty nagle kilka dni temu natknęłam się na zapowiedź filmy "Tini-nowe życie Violetty". Mam 17 lat jestem prawie dorosła a cieszyłam się z tego jak małe dziecko ! A teraz zapowiedź :


Super ! Już się nie mogę doczelać filmu
 Do kina oczywiście ni pójdę ale obejrzę w necie lub tv. To tyle na dzisiaj rozdział niedługo bo mam wenę:* 
Buziaczki :)

4 komentarze:

  1. Witaj♥!
    Informuję Cię,że na moim blogu Twój blog jest nominowany do LBA :* ♥!
    www.tomasettatomasetta.blogspot.com
    Gratulacje :D
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA no moim blogu! --> http://nuska-nowy-blog-bez-milosci.blogspot.com/2016/05/lba-3.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń